Gamlebyen Beboerforening årsmøte 2020

Godtfolk! Det ser dessverre ut som vi ikke kan vente til vi alle kan møtes ansikt til ansikt. Gamlebyen Beboerforening avholder derfor digitalt årsmøte mandag 26. oktober kl 18.

Sakspapirene og årsoppgaver finner dere lengre ned på denne siden.

For å ha stemmerett må en være betalende medlem.

Enkeltmedlemmer betaler 200,-, sameier og borettslag 900,-., til kontonummer 16075643210 eller via Vipps til #78767 Gamlebyen Beboerforening. Sameier / borettslag vil få tilsendt giro.

Vi har fortsatt flotte lokaler i Saxegårdsgata vi kan låne ut til (foreløpig mindre) møter, men viktigst: det skjer så mye i og rundt gatene våre at det trengs en aktiv beboerforening – og der trengs nettopp du og dine!

Mer info om digital plattform skriver vi i vårt Facebook arrangement fortløpende. Om folk lurer på noe, send mail til gamlebyenbf@gmail.com

Vel «møtt»!

styret,
Gamlebyen Beboerforening

Dette innlegget ble publisert i BLOGG. Bokmerk permalenken.